Groeien doen we samen!

Oudercomité

Wat betekent een oudervereniging voor de school en vooral voor de kinderen?

Gedurende het schooljaar organiseren we verschillende activiteiten zoals het sinterklaas-, familie- en schoolfeest. Onze oudervereniging zorgt hierbij voor de nodige logistieke steun. Ook is er onze jaarlijkse koekenverkoop.

De opbrengst van deze activiteiten kan gaan naar klasmateriaal, nieuwe speeltoestellen, cadeaus sinterklaasfeest, communie- en lentefeest,… Dit wordt steeds in overleg bepaald.

Wat wordt er van jou verwacht in dit team?

• dat je de vergaderingen bijwoont, maar dit is geen verplichting
  • dat je meedenkt en -praat over de agendapunten
  • dat je een handje toesteekt op de verschillende activiteiten, indien mogelijk

Wat krijg je ervoor terug?

Prettige en open contacten met andere ouders en het lerarenteam in een toffe sfeer! En natuurlijk een leuke en aangename leeromgeving voor je kinderen.

Lid worden?

Zit je kindje op onze school? Dan kan je deel uitmaken van de oudervereniging.

Welkom!

Heb je geen zin om naar de vergaderingen te komen, maar wens je wel de handen uit de mouwen te steken op één van onze evenementen? Dan kan je steeds jouw gegevens nalaten en word je ten gepaste tijde verwittigd door één van de verantwoordelijken.

VoorzitterEmmy De Cock - mama van Yaro, Nijo en Kiana Vermassen
OndervoorzitterJonathan Diependaele - papa van Laura en Levi Diependaele